[Recenzja] Aż chce się rzec... I LOVE RETRO! Polska biżuteria w stylu lat 40/50.


Jedną z rzeczy, jakie urzekły mnie w modzie retro - jest biżuteria. Jednak największą słabość mam do broszek. Wcześniej nie zwracałam na nie uwagi, wydawały mi się babcine (brzmi to zabawnie z moich ust!). Urzekają mnie wszystkie - od metalowych, eleganckich do plastikowych, zabawnych. Dziś chciałabym poruszyć temat plastikowej biżuterii inspirowanej latami 40/50. Jeśli zaczniecie zgłębiać temat, zobaczycie, że wiele firm zajmuje się tworzeniem takiej biżuterii. Niektóre firmy mają swój indywidualny styl, inne tworzą niemal reprodukcje dawnych wzorów, czasami jest to mix obu. Jedną z bardziej znanych firm jest Luxulite z Wielkiej Brytanii. Kupiłam od nich raz kolczyki, ale uwierzcie, że miałam też ochotę na broszkę... Co mnie powstrzymało? Głównie cena. Cena takiej broszki waha się między 70 a 90 zł, plus koszt przesyłki. W związku z tym cały czas nie mogłam się zebrać, aby jakąś kupić. 

Ale czy może być coś lepszego niż wspieranie indywidualnych twórców? Chciałabym Wam przedstawić biżuterię marki I ♥ Retro. Róża sama tworzy te cudeńka :) 


Ja zdecydowałam się na razie (!) na zestaw składający się z czerwono-różowej broszki, z elipsowatą podstawą o brokatowym wykończeniu oraz kolczyków, z tego samego materiału, w kształcie serc.
Serduszka zostały wykonane na moje życzenie. Możliwość personalizacji uważam za wielki plus!





Nie mogłam się oprzeć, dlatego zamówiłam też bardzo uniwersalną broszkę kremowo-czarną, z okrągłą podstawą o brokatowym wykończeniu. 



(Słodka paczuszka z krówkami w środku. Dziękuję!)

I<3R oferuje szeroki wybór kolorów i kształtów.

Podstawy broszek mogą mieć kształt:
- elipsy
- koła
- serca
-kwadratu

Kolczyki mogą mieć kształt:
- okrągły
- okrągły z kołem
- łezek 
- łezek z kołem
- kwadratowy
- serca

Widziałam też, że będą dostępne bransoletki! 

Przyznam, że na początku odebrałam broszki w tym stylu jako podróbę Luxulite, jednak okazało się, że jest to wzór, według którego wiele marek produkuje biżuterię.
Słyszałam również, że broszki od innych firm, m.in. Luxulite, mogą ciągnąć ubrania przez swoją wagę. A biżuteria wykonana przez Różę jest bardzo lekka, dlatego bez obaw! 
Świetnie wygląda na ubraniach, ale także nakryciach głowy. 
Pamiętajcie, że często to taka mała broszka czy kolczyki nadadzą klimatu całej stylizacji.

I LOVE RETRO



Xoxo
Lacy Dottie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Alternative fashion with retro vibe , Blogger