☁Look at My Dreamy Sky★ - A photoshoot for Lady Sloth!




Hej! 
Moja współpraca z polską marką Lady Sloth trwa już ponad rok 😊
 Przez ten czas wraz z polską modelką alternatywna i moją koleżanką ZombiesWhatever miałyśmy trzy sesje. Jeśli jeszcze nie znacie Lady Sloth, to koniecznie zapoznajcie się z ich ofertą! To firma, która zajmuje się projektowaniem i szyciem ubrań dla osób interesujących się głównie lolita fashion, ale myślę, że fani mody alternatywnej i retro również znajdą coś dla siebie. Jak to zwykle bywa - wszystko zaczęło się spontanicznie, a nadruki, używane na początku do szycia odzieży, były znajdowane w sklepach z tkaninami. Zawsze podobały mi się designy Lady Sloth, ale teraz printy są oryginalne, projektowanie specjalnie dla nich przez polską arystkę Antygeę. 
Ostatnio ZombiesWhatever zastąpiła moja prześliczna koleżanka Julia. Moje włosy to straszna zmora, dlatego wybrałam perukę, ale spójrzcie tylko na te piękne fale! Mam nadzieję, że Julia zacznie pozować więcej, bo jest bardzo fotogeniczna. 💗

Jeśli chodzi o samą serię "Look at My Dream Sky" to nietypowe podejście do lubianych motywów w lolita fashion - chmur i gwiazd. Niejedna firma się nimi inspirowała, ale jeszcze nie widziałam, aby któraś wypuściła je razem. Dostępne są dwa kolory - dzień i noc. Print na obu przedstawia ten sam widok, jednak o innej porze! 

☁★Każda sukienka dostępna jest jako:
- Jumper Skirt (na ramiączkach) normalna talia
- Jumper Skirt podwyższona talia
- Onepiece - długie rękawy
- Spódnica

Dodatki
- opaska z kokardką
- kapelusz
- beret
- spinka
- bonnet



Zdjęcia wykonała














Xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Alternative fashion with retro vibe , Blogger