[Kawaii Look] Simple Gingham



Nie jest tajemnicą, że jednym z moich ulubionych wzorów jest kratka vichy. Na tyle uwielbiam ten wzór, że ostatnio postanowiłam: jeśli mam coś kupić, to musi być gładkie! Plan dobry, ale niestety nie do końca wyszło, haha. Sukienkę kupiłam jakiś czas temu. Urzekła mnie nie tylko wzorem, ale i krojem. Zdecydowanie kojarzy mi się z sukienkami z lat 50, nie wszystkie były minimalistyczne. Uwielbiam sukienki, które mimo infantylnych kokardek i falbanek, pozostają kobiece. 
Dużo zależy od dodatków. Wydaje mi się, że wiele dziewczyn, ubierających się w lolita fashion, unika prostych stylizacji. Nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam te przeładowane kreacje, ale czasami warto postawić na prostszy zestaw. I tak, to zdecydowanie minimalizm w stylu kawaii ;) 

  




Sukienka: Innocent World
Bolerko, skarpetki: Baby The Stars Shine Bright
Wristcuffs: Angelic Pretty 
Buty, naszyjnik: New Look 


Buziaki! 
Lacy Dottie


2 komentarze:

  1. jak uroczo!
    Skarpetki mnie urzekły :) są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie udany ten zestaw.
    Ogólnie na co dzień to tylko proste zestawy wchodzą w grę. OTT nadaje się tylko na Tea Party/ eventy moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Alternative fashion with retro vibe , Blogger